A4935KJP-T (ALLEGRO MICROSYSTEMS)

F1650234
нет данных
 
Микросхема управления двигателем, 3-фазный мост, питание 3В-5.5В, 150мА на выходе, 90нс, LQFP-48

Документация
Technical Data Sheet EN

БрендALLEGRO MICROSYSTEMS НаименованиеA4935KJP-T Цена заШтука Страна производстваPhilippines СкладFarnell

Микросхема управления двигателем, 3-фазный мост, питание 3В-5.5В, 150мА на выходе, 90нс, LQFP-48

The A4935KJP-T is a 3-phase Motor Driver for use with N-channel external power MOSFETs. Unique charge pump regulator provides full (>10V) gate drive for battery voltages down to 7V and allows the A4935 to operate with a reduced gate drive, down to 5.5V. A bootstrap capacitor is used to provide the above-battery supply voltage required for N-channel MOSFETs. An internal charge pump for the high-side drive allows DC (100% duty cycle) operation. Full control over all six power FETs in the 3-phase bridge is provided, allowing motors to be driven with block commutation or sinusoidal excitation. The power FETs are protected from shoot-through by integrated crossover control and resistor-adjustable dead time. Bridge current can be measured using an integrated current sense amplifier. This is an uncommitted differential amplifier with a below-ground common mode range allowing it to be used in low-side current sense applications. Gain and offset are defined by external resistors.
  • Cross-conduction protection with adjustable dead time
  • Top-OFF charge pump for 100% PWM
  • Charge pump for low supply voltage operation
  • Uncommitted current sense amplifier
  • Compatible with 3.3 and 5V logic
  • Extensive diagnostics output
  • Low-current sleep mode

Области применения

Привод Двигателя и Управление, Авто

Задержка Выхода:
90нс
Задержка по Входу:
90нс
Количество Выводов:
48вывод(-ов)
Конфигурация Привода:
3-фазный Мост
Линейка Продукции:
-
Максимальная Рабочая Температура:
150°C
Максимальное Напряжение Питания:
5.5В
Минимальная Рабочая Температура:
-40°C
Минимальное Напряжение Питания:
Пиковый Выходной Ток:
150мА
Соответствует Фталатам RoHS:
Да
Стандарты Автомобильной Промышленности:
-
Стиль Корпуса Привода:
LQFP
SVHC (Особо Опасные Вещества):
No SVHC (15-Jan-2018)
RoHS статус:
Да